| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 大事件 |
haha!今天,我在lunch time親眼目睹一件大事,
在tuck shop,我吃飯時看到連續有5人倒食物在地下,
ha,更巧合的係在同一道呢!
hahaha,
真是奇景,不過我都覺得他們好可憐啊!
|
| 刊登時間︰2006-09-06 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| ok la |
今天,好平常,
我們的所謂keroro小隊在lunch time打藍球,
之後有班F3學生同我地一齊打藍球,
雖然我們keroro+1人同佢地4個打波,
因為實力太懸殊,所以被人抄、
不過我到入了一球呢!
放學時,我係thck shop見到以前中心D fd,
好開心呀,因為我估唔到中心都有人讀PKMS |
| 刊登時間︰2006-09-04 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 2006-09-01 |
返學la!雖然以經好早就開學,
但是,我都覺得很新鮮!
我不但做了班長,
還識了4個friend,分別是:
曾宇軒,黃郎然,黃俊生,徐學賢呢!
我們更成立了一幫,叫keroro小隊!
不過我被人叫冬菇班長喔! |
| 刊登時間︰2006-09-02 12:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
第一天返學  |
今天新生日好悶啊!
不停地聽個副校長講好多廢話!
加上1c班很少很少朋友,
所以好悶啊!
幸好,在午飯時有好野食和有兩個好好的師姐一齊食野!
都好Dla!
不過,今日D飯真系好好食ar!重系$16-$20ja! |
| 刊登時間︰2006-08-21 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
wo  |
今天,我玩IPSC(射擊)時,
大大失準,平時我可以快過和準個其他同學好多,
但今日我竟比平時慢好多!
我還不夠兩個同學快和準喔! |
| 刊登時間︰2006-08-20 11:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 17 | »
|