| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
2006-12-02  |
今天我返IPSC班,個老師教左我換彈匣快的方法。
之後,正當我返屋企時,我碰到冰刃呀!
我好開心ar,可以見到佢真好!
|
| 刊登時間︰2006-12-03 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
長砲  |
今天早上,我在學校的越野賽中取得17名,
跑3.4公里,十分之累啊!
不過取得的名次禁高都是直得的。 |
| 刊登時間︰2006-12-02 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 22 日 星期三  |
慘!慘!慘!  |
救命呀!聽日我連續有兩個小測呀!
今日在補習社溫到我半死呀!
不過一到了考試時仲慘呀!
因為我一考要考成兩個星期,
由12月8日至12月22日!
好慘啊,連生日也要溫書地過

|
| 刊登時間︰2006-11-22 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
正  |
今朝,學校居然有漢堡包食,
好正呀!^^
之後有人送多了一碗麥皮俾我,
我在早餐就食了兩碗麥皮同一個漢堡包啊! |
| 刊登時間︰2006-11-10 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 5 日 星期日  |
嘩!  |
前天派左成績表,我居然是全級第40名呀!
全級人數遺還有成177人啊!
所以我十分開心啊! |
| 刊登時間︰2006-11-05 10:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|