2009 年 7 月 23 日 星期四  |
同女朋友出街xd  |
分類: 未分類 |
金日呀女友叫我出街xd
去左ckl搵佢.
塔左好鬼耐車.-3-'
係嫁車到on99聽歌
但係都有到左既時候
去到..好鬼怕羞囉@@
都吾知有咩講
但係果左陣..都比我拿到佢手xdd`
塔地鐵去(男田)
行左陣街.
好鬼多人.
右塔地鐵吾記得去邊到.
係果到行左好耐.
同佢去左.jomoin grm玩
玩左2個鐘到啦
影左相
最後行到8點幾
番屋企啦..
自己一個
估吾到我會咁中2你
吾知你呢??

|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 54 | »
|
|