2009 年 7 月 10 日 星期五  |
| 女朋友^_^ |
分類: 未分類 |
呢一日呢.
就吾知做咩同女朋友傾計傾得hapi左好多
仲換埋大家個qz icon tim^_^
我想同你講呢.
同你傾計.
就算你出得小聲我都吾介意嫁.
你有心機同我傾就得嫁啦.
一路同你傾計.一路聽側田既歌
吾知做咩d feel好正嫁.
你要慢慢接受我係悶既人呀.
但係我諗你都吾介意既^w^
我同你就快有得出街啦xd
我諗果一日會好鬼hapi既. 
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 54 | »
|
|