2009.2.25上左一次庭..
哈哈..居然冇野w0w`
好鬼hapy
我好多朋友都好hapy..
但係2009.2.27仲要上多次.吾知有冇野呢.
好怕怕.希望冇野啦xD`
如果冇野可以吾屎一個人擔心啦..呵呵