我同我女朋友散左拉..
我都唔知因為咩原因..
可能我覺得自己唔夠好--
佢同我一齊只會害左佢!!
所以我諗左好耐先肯同佢講-.-
希望我同佢仲可以做朋友仲希望佢可以搵到另外一個更加好既男仔^w^
我同佢有喲野唔得閒改..得閒先改拉!!