2009 年 4 月 22 日 星期三  |
吾知打咩野^3^  |
分類: 未分類 |
都冇打qz好耐啦.
估吾到金日會打番.
金日冇訓果諗左好多野.
訓吾到._.
右諗住聽日去(文生)
但係右怕好多野
呢幾日好多野煩-3-
煩到我吾知打咩鬼野好-v-"
但係右吾想吾打w0`
都吾知自己諗咩.
有冇人可以0pEn我呀??
同埋星期6上水都.有冇人番呀??
有的msn我啦xdd`
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 54 | »
|
|