琴日冇返學..
劍龍陪左我去紋身;;
但係細傑未開等到4點幾先可以紋到..
跟住等到細傑泥..
紋左條令令魚~v~
po相比大家睇--
...
之後去左牙嫂個生日會..
玩得好鬼開心!!
最後去左忠仔屋企訓-/