KwAnLoVe520
暱稱: *﹊ 小 君 *"
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
=]唉!!
=333333=miss..''''...
=333333=miss..''''...
-wwww-好凍LO...'' ...
XD""" 返左黎香港了...

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
〝我既留言畫板_**〞

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 159
今日人氣: 6
累積人氣: 4678

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


XD""返左黎香港了..-333-"聽日去加拿大XD 分類: 未分類

-333-講返..返左大陸玩D咩先@@"

-33-返左去..去左爺爺嫲嫲屋企..''去左2次-W-"

XD...''KEKE.....'''不過呢5日都係住係外婆屋企"

-WWW-"家豪16歲"KAKA..'''鄉下習俗"男丁16歲"

要請飲...''KAKA...''-333-"XD....''之後外婆外公

叫我地要跟埋去敬酒""-W-有點無奈..''要行好多圍LO"

-WW-呵呵...''媽媽曳曳""行左一陣偷走..''-W-""

之後我又行多一陣..我又偷走.呵呵...因為唔想敬酒"- -"

呵呵....'''果日我同2位表妹走左去買生日蛋榚..''好大LO"

-WWW-呵呵..食唔哂...''XD...''食完之後習俗要放煙花= ="

真係多習俗...''XD..."之後2舅父請我地去唱K"佢租左間別墅"

我地唱k...不過唱左一陣...舅母話好夜...叫我地要走= =""

有d無奈lo..玩到咁開心先咁.......'''開車果個人好搞笑lo..''

xd...-333-仲之就好玩好玩好玩la..''-333333-

話咁快...我又要返香港了...''-33-唔捨得tim...''

走果晚....家豪同細佬又係度放煙花..''令令-333-"xd

T^T''''之後我地就搭車走了...'''KAKAKA..'''

算吧...下次有機會再玩吧...'''-33333333-""

今朝先返到香港...好累好累...''-WW-可惜明天又走了"

-3333-XD...返到黎香港..第1時間..汁野...''準備明天"XD

-333-""媽媽買左好多我鐘意食既野..>33333<THXXXX..''

呵呵..."-33-唉...以後我要靠自己LU.....''XD...

唔打LU...想喊T^T...''朋友們...得閒MSN我吧...XD"

-333-我會同你地傾計的...呵呵...'''要加油LA"-33-

---------------------------FINISH---------------------------

-3333-我要走NA...'''明天機埸見@@"XD

多謝表妹蓉蓉的手鏈...好鐘意喔...''-3333-"

-W-好LA...POST D返大陸玩既相上黎先@@"

---------------------------------------------------------------

大陸D埸*V*

別墅*>33<

外婆家門口>3<*

婷婷..欣欣

 



« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 91 | »


tofumonzter@createblog.com