-333-講返..返左大陸玩D咩先@@"
-33-返左去..去左爺爺嫲嫲屋企..''去左2次-W-"
XD...''KEKE.....'''不過呢5日都係住係外婆屋企"
-WWW-"家豪16歲"KAKA..'''鄉下習俗"男丁16歲"
要請飲...''KAKA...''-333-"XD....''之後外婆外公
叫我地要跟埋去敬酒""-W-有點無奈..''要行好多圍LO"
-WW-呵呵...''媽媽曳曳""行左一陣偷走..''-W-""
之後我又行多一陣..我又偷走.呵呵...因為唔想敬酒"- -"
呵呵....'''果日我同2位表妹走左去買生日蛋榚..''好大LO"
-WWW-呵呵..食唔哂...''XD...''食完之後習俗要放煙花= ="
真係多習俗...''XD..."之後2舅父請我地去唱K"佢租左間別墅"
我地唱k...不過唱左一陣...舅母話好夜...叫我地要走= =""
有d無奈lo..玩到咁開心先咁.......'''開車果個人好搞笑lo..''
xd...-333-仲之就好玩好玩好玩la..''-333333-
話咁快...我又要返香港了...''-33-唔捨得tim...''
走果晚....家豪同細佬又係度放煙花..''令令-333-"xd
T^T''''之後我地就搭車走了...'''KAKAKA..'''
算吧...下次有機會再玩吧...'''-33333333-""
今朝先返到香港...好累好累...''-WW-可惜明天又走了"
-3333-XD...返到黎香港..第1時間..汁野...''準備明天"XD
-333-""媽媽買左好多我鐘意食既野..>33333<THXXXX..''
呵呵..."-33-唉...以後我要靠自己LU.....''XD...
唔打LU...想喊T^T...''朋友們...得閒MSN我吧...XD"
-333-我會同你地傾計的...呵呵...'''要加油LA"-33-
---------------------------FINISH---------------------------
-3333-我要走NA...'''明天機埸見@@"XD
多謝表妹蓉蓉的手鏈...好鐘意喔...''-3333-"
-W-好LA...POST D返大陸玩既相上黎先@@"
---------------------------------------------------------------
大陸D埸*V*

別墅*>33<

外婆家門口>3<*
婷婷..欣欣

|