KwAnLoVe520
暱稱: *﹊ 小 君 *"
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
=]唉!!
=333333=miss..''''...
=333333=miss..''''...
-wwww-好凍LO...'' ...
XD""" 返左黎香港了...

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
〝我既留言畫板_**〞

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 159
今日人氣: 1
累積人氣: 4672

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


仲未好返""T^T辛苦"♥♥ 分類: 未分類

今朝明明細佬起身...我係知的..'"不過病到死死下"

又訓返..''直到老母黎叫我先醒@@"-w-

我好似昏迷左咁"之後洗頭...整野...之後..''

同滋滋..媽媽..細細佬去食野"食完行左千色一陣"

=ww=買左件33"令令..>333<"媽媽都買左"

都好令令xD"-33-之後返到家家..食藥..''整野"

之後就同滋滋出左MK了"-333-坐車果陣..''

頂佢\"/冇啦啦故障..要本小姐落車-W-"

我好累呢...訓陣得唔得牙..唔落T^T"

之後都係落左...上過第2架車..''-333-"

-W-要企LO...''-WW-SHIT..''好那累..''

之後到左MK...去左旺中行街...''行左好耐"

@@"XD....''買野...咁LO..>3333<""

XD...''之後5點幾同臭滋返家家...''-W-"

我好似好想暈咁..''\"/真係好辛苦...''

-333-返到家都6點就7點了...''

返到先知..原來屋企冇水...''BUT..

聰明的媽媽有計仔..也是成功煮到好味的晚餐"

食完之後...細佬叫我教佢彈琴T^T...''

不過我好唔舒服..SO..冇咩點教..''累AR..''

-3333-睇左陣電視..''之後去左洗白白..''

頂佢\"/點開都冇熱水..逼於無奈地用凍水沖"

好凍凍凍凍AH...''-333-HELP...''XD....''

打左一次比老公..BUT..唔知佢去左邊@@"

-3333-"XD....唔打了...累..想休息想死"

----------------FINISH----------------

      冷淡的感覺令我哭了又再哭..''

我的眼淚流乾了""-333-""想閉上眼睛"

    不用再做..再理..其他的事..可惜...不能"

PS""老公..

        -W-我病左NA..你都要小心喔...''-33-"

xD""我還是跟以前一樣的愛你...''你是嗎??

-333-我心中得你一個架喳...''T^T...''-33-"

老公..I MISS U..I LOVE U"BABY"-33-

   BELIVE ME"YOU IS MY EVERY THING



« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 91 | »


tofumonzter@createblog.com