今朝明明細佬起身...我係知的..'"不過病到死死下"
又訓返..''直到老母黎叫我先醒@@"-w-
我好似昏迷左咁"之後洗頭...整野...之後..''
同滋滋..媽媽..細細佬去食野"食完行左千色一陣"
=ww=買左件33"令令..>333<"媽媽都買左"
都好令令xD"-33-之後返到家家..食藥..''整野"
之後就同滋滋出左MK了"-333-坐車果陣..''
頂佢\"/冇啦啦故障..要本小姐落車-W-"
我好累呢...訓陣得唔得牙..唔落T^T"
之後都係落左...上過第2架車..''-333-"
-W-要企LO...''-WW-SHIT..''好那累..''
之後到左MK...去左旺中行街...''行左好耐"
@@"XD....''買野...咁LO..>3333<""
XD...''之後5點幾同臭滋返家家...''-W-"
我好似好想暈咁..''\"/真係好辛苦...''
-333-返到家都6點就7點了...''
返到先知..原來屋企冇水...''BUT..
聰明的媽媽有計仔..也是成功煮到好味的晚餐"
食完之後...細佬叫我教佢彈琴T^T...''
不過我好唔舒服..SO..冇咩點教..''累AR..''
-3333-睇左陣電視..''之後去左洗白白..''
頂佢\"/點開都冇熱水..逼於無奈地用凍水沖"
好凍凍凍凍AH...''-333-HELP...''XD....''
打左一次比老公..BUT..唔知佢去左邊@@"
-3333-"XD....唔打了...累..想休息想死"
----------------FINISH----------------
冷淡的感覺令我哭了又再哭..''
我的眼淚流乾了""-333-""想閉上眼睛"
不用再做..再理..其他的事..可惜...不能"
PS""老公..
-W-我病左NA..你都要小心喔...''-33-"
xD""我還是跟以前一樣的愛你...''你是嗎??
-333-我心中得你一個架喳...''T^T...''-33-"
老公..I MISS U..I LOVE U"BABY"-33-
BELIVE ME"YOU IS MY EVERY THING
|