唔得啊!!!
今日太黑仔啦!
系屋企樓下等車等到太公死都未黎一架!!
我真系頂你個肺啊!
入左2E班..
上下左右識唔識一多一個!!.
我更加頂自己個肺..
我好想入返A班啊!..
超贊的列!!
吼吼!!放完學..同h0 YaN同埋阿媽去食冷麵!照舊..香腸!
哇塞!h0 YaN做佐女班长啊!!真系劲恭喜啊!
恭喜恭喜恭喜你啊!恭喜恭喜你!
恩恩!!你要干巴爹啊!!
吼..我都系照舊..做中文科長同埋宗教倫理啦!