好驚喜我入左2E..
正正就系因為入左2E..我阿媽終於俾佐一DD的笑容俾我!..
雖然系一DD...不過我已經好滿足啦..
入左2E..其實我都好傷心..
因為唔可以同皓忻..詩.....仲有..馬仔仲未知咩班啊...希望馬仔都入左2E啦..
皓忻..詩..好唔捨得你地啊!!..
皓忻..你一定要加油啊!!下次一定都要同我一個班!!雖然今次唔可以..不過下次可以噶!
詩..雖然我地一開學唔系好熟悉..不過自從你坐佐我隔離前面..我地兩個有時候都會傾計..慢慢咁熟悉佐!你都要加油!!唔好唔開心..唔好喊!!我相信..你今年再努力!加油..下年一定會入到E班..
馬仔..雖然..我暫時仲未知道你如佐咩班..不過希望你可以如你所望啦!!
My Best Friends.....Bye-BYe...希望我地始終都可以好似同一班一樣..開開心心..經經常常..快快樂樂..甘一起玩!!
bye-bye ,my honey 1A class...bye bye..my good classmates..
we must 乾巴爹!!
------------------------------------------------------------------------------------------
聽日我要去肇慶..穩表妹一起玩!
遲D我再會去..桂林..英德..跟住可能翻廣西再一次探婆婆..
吼吼..又可以同表姐表妹表哥表弟玩咯!!Happy!!
阿媽玩..仲要帶埋吖B去啊!

哈哈!...
------------------------------------------------------------------------------------------
Bye Bye..我的朋友!

|