-'"●、蕜傷dě荅案潕鍅莣汜○㻧°. . .
ノLosing、淚の君
-'殇 害 我 .
真 悳 狠 好 玩 . . .
【君】親筆
Kwankiss
暱稱: 〃潘、尐希
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔知自己想點
2010-09-22
2010-09-13
2010-08-31
2010-08-27
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 259
今日人氣: 41
累積人氣: 4301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


2009-08-10 分類: 未分類

好驚喜我入左2E..

正正就系因為入左2E..我阿媽終於俾佐一DD的笑容俾我!..

雖然系一DD...不過我已經好滿足啦..

入左2E..其實我都好傷心..

因為唔可以同皓忻..詩.....仲有..馬仔仲未知咩班啊...希望馬仔都入左2E啦..

皓忻..詩..好唔捨得你地啊!!..

皓忻..你一定要加油啊!!下次一定都要同我一個班!!雖然今次唔可以..不過下次可以噶!

詩..雖然我地一開學唔系好熟悉..不過自從你坐佐我隔離前面..我地兩個有時候都會傾計..慢慢咁熟悉佐!你都要加油!!唔好唔開心..唔好喊!!我相信..你今年再努力!加油..下年一定會入到E班..

馬仔..雖然..我暫時仲未知道你如佐咩班..不過希望你可以如你所望啦!!

My Best Friends.....Bye-BYe...希望我地始終都可以好似同一班一樣..開開心心..經經常常..快快樂樂..甘一起玩!!

bye-bye ,my honey 1A class...bye bye..my good classmates..

we must 乾巴爹!!

------------------------------------------------------------------------------------------

聽日我要去肇慶..穩表妹一起玩!

遲D我再會去..桂林..英德..跟住可能翻廣西再一次探婆婆..

吼吼..又可以同表姐表妹表哥表弟玩咯!!Happy!!

阿媽玩..仲要帶埋吖B去啊!

哈哈!...

------------------------------------------------------------------------------------------

Bye Bye..我的朋友!