呢排心情唔系幾好~
今日音樂考試啊..74分
知你勁啦..15號..唔洗狂系度講講講講講.~
18號..
green色green色..你自己唔系啊~
你以為你系我後面講我壞話..我會鬧你啊..
哈哈..你真系天真無邪啊.~
唔好意思咯..
我唔會啊..
我先無你咁得閒..講人壞話!!~
梁Sir前幾日講的遺言..
搞都我好想喊啊..
真系講真一句..
緣分令每個人走埋一齊..
證明佐我地系有緣的..所以我地應該好好珍惜機會..
仲有幾日幾分幾秒..還可以在一起玩咧?聊天咧?
我們現在應該好好珍惜機會..珍惜身邊的朋友..
把最後的回憶留給她們..
希望下一年可以再共你們一班啦!
各位Babi..EXAm加油..為自己的分數而努力!!~
|