今日無聊~
lunchtime時..Sally系度邊唱邊跳蔡依林的《大丈夫》笑死人.~
系車上傾計.~張嘉好好笑啊~Ho Yan瘋笑.~因為講D野
系巴士上~同阿哥傾電話~
傾度返屋K
好爽啊~~
好野~阿媽今晚又唔返黎囖~
繼續通宵~
今晚唔開心的人都開心返~
喊的人都笑返