電腦堂.無聊
中文..寫分數..我狂寫啊..即刻寫完交比Miss查..好笑啦..洗你幫咩..你啊..只識越幫越忙咋..~講緊邊個邊個啦~
兩堂科學..搞都連音樂都沒有
數學.小測..最後一題唔識啊.~激死我啦
英文堂..搞笑..隔離果個做野..錯佐改返跟住打勾..好衰啊..跟住狂笑
曹X謙好好笑啊~Test改果時候話自己只錯佐一個握.!點知摞返果時候錯佐勁多個.~我仲要比佢高差唔多30分..笑死我啦~
放學同Yan BB坐車.~好心人..當然送埋佢返屋企樓下
跟住一個人孤零零返學.~連屋企都未放到.就被人叫去東門叮..搞都我拉拉林返屋企換衫..!~
原來今日系佢生日啊.~唔見佢甘耐..佢好似成熟佐N多拉~
宜家晚上8:32分..唔系屋企..系Friend屋企開Party..
哈哈~唔得閒啦~出去玩啦~See You 拉拉~
|