|
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  | |
| 唔想再返學啦 |
我經已唔想再返學啦!!!!!好想走呀
返到都唔知做咩.......先返左1個半月炸
叫我點過,點解呢間學校咁仆街
唔返學關佢撚事咩????又要打比家長
知唔知好煩呀!!!!!時間過得好漫呀....唔識過咁撚樣
呢排痴左線....食左生草藥咁....亂UP野
好撚煩,勁想以後唔返學囉!!!死仆街
咁無謂.....返黎做咩?唔返又比屋企人屌
ON撚尻....冇野好講!!!!月尾,買手機
買手機冇外套.......屌!!!!唔掂......冇外套死人嫁WO
成個冬天唔撚洗見人........仆街!做咩D手機咁撚貴
買完手機,仲邊有錢買外套...叫我一時之間邊到嘔咁多錢出黎
打完呢篇日記,月尾先打!!!!!!係咁多
 
 
|
|
刊登時間︰2006-10-16 10:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|