- L0nelyBabe=]`
L0nelyBabe
暱稱: LemonFizz`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
-
~.~`
多謝各位朋友關心a0a`
- [♥] =)`
下半日`
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 294
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


我的最愛..` 分類: 未分類

方:離開以後首次遇見
鄧:從新對望聽你聲線
方:太慣看你左邊笑臉
鄧:差點想碰你的肩 輕觸那殘餘心事

@方:我們分開 怎麼始終行不開 想捉緊當日精彩
鄧:或是害怕完全淡出你那份愛 離場後跑回來
方:不知可算應該
鄧:貼身不再但卻貼心裝載
方:隨時代你哭 處理淚流
鄧:而後備兩手是否足夠 即使那日放了手
方:雙腳似未學會走
合:停留在這段情
方:不懂去
鄧:退守
方:全部舊記憶 這刻重遊
鄧:重拾舊愛都或太荒謬
方:運氣不夠
鄧:牽不了手
合:也算得今世獨有
合:對你太好怎會累透@

方:如心跳是可以避免
鄧:縈繞卻是你的聲線
方:慣了照顧的不會變
鄧:不告別也不發現 對你愛顧早蔓延

Repeat@

合:對你再好不會廝守

琴日整左-V- 分類: 未分類

琴日整左「檸檬芝士凍餅」

好味=)

 

 

面個D係士多啤梨[]者喱`

係鋪半粒半粒既士多啤梨..`

再倒D已座熱水溶既魚膠溶液`

純屬本人二哥創作-V-`

2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


芝娃娃=)` 分類: 未分類

12號放學去左魚餅屋企玩`

佢屋企有隻芝娃娃呢=)`

蠻可愛的``

之後ah團本身拎住罐麥片開左`

比隻狗一嚇`一鬆手`

成地都係-口-`

跟住4個係到汁-v-`隻狗係魚餅屎忽後面=_=`

之後係個到玩左冇耐``

走人了-v-`

 

今日-13號``

好悶-v-`禽流感又有人死左-_-`

跟住我叫老母打電話返去扮病左`

hw都唔洗做放假=)`

琴日買左料整檸檬芝士凍餅..`

今日/遲d等埋呀哥返黎先整-_-`

2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


好耐冇打QOOZA嚕` 分類: 未分類

好耐冇打QOOZA`

忘記左..`

星期三`某+彤+浩一齊食M記`

好搞笑-V-`

禮拜四食壽司=)`小息落左2樓比盒壽司BOBO!`

佢話好好食`我都覺得`

因為都唔平架-_-`

買左百幾蚊-oo-`

自己食壽司拼盤做lunch!``

個個望鬼住哂呢xD`

請左2舊壽司比細尖`

同頑雪一齊食=)`

佢食到周圍都係-_-搞錯-oo-'

一野扑落佢個頭到haaaaaaaa!`

禮拜四的LUNCH好正啊

下個禮拜三再食再吃=}

 

禮拜日`3月9號`

整左紅豆糯米滋同紅綠豆沙海帶糖水`

好好食=)`

晏周狂食蝦條-V-`

跟住6點幾又食涼粉..`

玩死=)`

7點幾食飯..`沖涼..`開機-@-`

8點幾9點係到做功課=)`

跟住又食糖水`

飽了-_-`

係到打QOOZA同玩MSN..`

一路打QOOZA一路睇TV`

HAHAAAAAA`

近來蠻多野做的..`

星期五係天富公園到玩`

< - - - 係天富附近見到架^V^

超好玩囉`

跟住有堆女話吹雞..`

叭同恩見離學校咁近係學校叫左d女同仔出黎`

係學校叫出黎個D女同仔個個拉高衫袖諗住打交`

THEN 堆女淆底連雞都冇吹就閃左..`

堆女同仔超火爆-_-`出到黎冇交打`

白行=)`

係俊宏軒附近見到隻松鼠狗..`

有個伯伯帶住的..個伯伯超好人-V-`

 

星期六`同小明出街`

坐緊小巴個時個師機開得蠻快的`

但冇咩感覺`影低左`

個時好無奈-v-`個師機趕住收工咩-__-?

係YL行左陣..

同小明去B仔食涼粉..`

叫左個B仔涼粉兩份食..`

靠!`食左好耐好飽`

我同小明講`當初做咩唔食M記呀-_-`

小明`咁又係你話食B仔涼粉既-0-?

我`-____-車..咁今次你請A_A

小明之後做左個好無奈既表情`

比我屈左要結帳=)`

跟住扯住佢同我去睇衫=V=`

蠻OK的..`

THEN返左天水圍..`

同佢去行新北江`影左貼紙相..`

不宜公開-V-`

 

2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


好開心的一天呢`` 分類: 未分類

     今日過得幾開心的架=)

放學換左衫去左天富公園`

有個男仔無啦啦dum張鼻血紙落我朋友到`

仲係到嘈-,-!`好心你啦`自己聊交嘈仲係到句句爆粗口鬧返我地*_*`

我唔講我幾年級你話我淆底-_-`

有咩需要要我講先?`比個理由我..`

走個時琪琪請左我食童星點心麵同珍寶珠=)`

可樂味的珍寶珠呢!`正-_-`

係屋企食完打嗝-口-'`

送琪琪去天頌補習..`自己都行馬路個邊走左=]`

thx you`

今日午膳食雞翼椰菜花飯-v-`

mama真係煎雞翼呢=)``

好食^v^``不過係學校食雞翼真係食得慢d`

彥流左兩次鼻血-口-`

搞緊專題個時我係到搞爛GAGGGGGGGG`

但係彥同燕同敏都係笑-口-`

自己係到講一路講一路笑^V^`

真係好搞笑嘛=)`

組員D封面同自己個封面都有一個故事``

我作的`每個故仔都作到長約幾分鐘既故仔`

特別係彥同敏個個`最好講..`

跟住係燕←挑戰我`

之後就係我自己=)`

做第5頁個時又係到搞爛GAG=_=`

搞到做得個DD喳-,,-!`

原來我哥都想食珍寶珠-V-``

呵-*-`