| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 3 月 2 日 星期日  |
| 今天今天星閃閃=)` |
分類: 未分類 |
今日出左街呢=)`
不過返到黎個時都係好悶..`
係屋企發豆豆`
搞Qooza語法-_-`
好普通..`then係msn搵人傾計`
仲係好悶..`小lee好搞笑=)``
 

多謝小趴請我食野呢!`
雖然唔係貴價野-v-`


跟住又有係大陸買既旺旺牛奶糖同牛奶紅豆糖`
好好食呢=v=`
今日`
食左好多野`
好飽呢=)`
蒸奶黃包黎食``
好鐘意食奶黃包..`
今日整左紅豆豆腐杯呀..`
好好食囉-v-`
平時唔鐘意食我整既野既娘親都食左2杯呢=)`
-v-好耶!`
下次再整先po相上黎喇-v-`
|
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| Halo` |
分類: 未分類 |
'
PUNK呔`
蠻型的骷髏骨頭`
由細到大都好鐘意骷髏骨頭`
今日11點幾先起身`
2點幾左右就出左去LU`
係OK到等POPO同KIKI`
等左好耐\口/`
打電話鬧佢地-V-`跟住佢地好耐先到..`
去左天富公園玩LU`
跟住見到同校同學x3`
好似4點幾5點幾個時一齊玩..`
到左6點幾左右`
聽到有人話去停車場?`
之後KIKI聽錯話去機場做咩-_-`
之後又話雞場`
搞到得罪左人..`D木咀話吹雞`
之後我地6個人係到絲絲細語`
跟住諗住走佬`
走左去間大廈管理處到`
之後個保安話我到唔可以係到逗留`
SO我地6個又跑左去天橋到`
寶寶撞到佢同學`搵佢救命`
THEN我地跟住佢同學走`
竟然行返去天富公園`
最後先知原來係誤會`
全部都識的-V-`肥心OR肥芯-V-/`
THEN唔知邊個話`
有龜{警察}係到"循"`
跟住寶寶同琪琪就送我返屋企`
個3個男仔自己返屋企LU`
成堆人留係公園扮冇事=)`
今天是非常難忘的一天..`
再不怕在天富公園玩-v-`
大個D全部都係某中學的A_A`
|
2008 年 2 月 29 日 星期五  |
| L0nely` |
分類: 未分類 |
今日冇咩好講囉..`
晏周狂係屋入面周圍行`
玩MSN`
之後係到食野`老母係到同佢朋友打麻將`
嘈到爆鐘!`
跟住同TUNG TUNG係到玩MSN`
好無奈-V-`
聽日唔洗返學LU`訓多陣先`
今日本身預左6:30A.M.起身`
點知懶床懶到7:00A.M.先起到身`
7:10A.M.出門口返學校`
好快就返到去LU`因為今日要當值`
我唔想做領袖生呀!`
琴日冇帶叉`借左萍隻叉黎用`
用完用紙包好佢還返比佢=]`
今日兩個小息同放學都冇當`
叫君同隊長講我去補習`
其實係同琪KI返屋企`
行左陣頌富就解LU`
之後本身諗住去佢HOME`
最後都係算了`寶寶係5點幾6點個時打黎搵我傾計`
之後傾左冇耐就掰掰了`
唔知聽日有咩做呢?` |
L0nelyBabe的第一天`  |
分類: 未分類 |
我真係作出黎-_-
|
|