| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 某 月 某 日 星期X  | By"cHinG* |
|
勁耐冇打日記喇* |
|
|
嘻嘻* 今日將之前[]的日記DEL曬 ""!!
成百5個 .. 手都抽筋呢!!]]
勁耐冇打日記喇* 今日發左癲 ,, 超爆想打日記喎""
講番今日!!! 早上找SHAN*
星期五*每堂上平個鐘"勁爆正也..
中文堂`果個屎人怪獸冇準備演講*
搞到1開始就系我了"" 搞到我鬼屎咁驚喎!!! -/\-"
哈哈..好在冇出錯*老師ONLY話我舉例子舉得吾好""其他都掂*
講完之後同寶寫紙仔*
電腦堂` 老師教電腦結構既野""!!* 悶屎 ..
英文堂`老師問書,,抽吾中我* 呵呵""
IH堂`老師教書* 系到發曬夢""!! 老師講過咩都吾記得LU!!
數學`超正 .. 老師講故仔* 仲搞到我諗起1件好得人驚既事*
LUCH`今日D飯吾多好食呢*
我地班仲搶左1D坐開的位""!!!
中午`聽講座!!想屎呢.."""
放學`系學校吹吹水* EVA同SHAN要比賽*
SO同RAY子去搭車!! >/\<"
佢講左樣野比我知* ONLY ME 知!!
之後搭車同LAM同一架車*RAY子走左之後 ..
佢既然冇啦啦彈左出黎 ..
仲送埋我番屋企* 1路串黎串去1路行*
返到屋企得細佬系到""正爆囉!!!*
星期一仲要留校彩排呢* 討厭!!
KI 今日生日* 聽日都吾知去唔去佢果個BBQ好*
煩惱中呢 ... >/\< "" 去?!?! 吾去 ?!?!
我吾知也!!!!!* .. |
|
|
刊登時間,,*))2006-03-25 05:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]By"cHinG**,,,,,,
**,,By"cHinG**,,,=)))" |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 146 | »
|