|
"今日勁慘慘呀,,**=]]返左去育才啦,,**))
之後早會個陣呀~唉...比pk余收左我d耳呀,,一盒呀!|!|!|**
唉..仲要記個案紙,,唉..勁仆街呀!!妖~**
之後我依+係電腦課到打日記囉**,,,,,,,
哈哈,,返歸個時一定比人罵啦,,.=.="
我夜晚個陣夜d返咪得lo...**))
哈哈""""~今朝早返個陣,,係平台到煲左陣煙,,**
返左育才成日驚d老師文到我有煙味喎,,=]]
哈哈,,**=)))))))))))))
打到e到啦,,=]]一陣返到歸個陣打過啦,,!!!係咁..**
|
|
刊登時間,,*))2006-03-06 10:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]By"cHinG**,,,,,,
**,,By"cHinG**,,,=)))" |