今日早上我見到餅,條@傻嬸然後就同佢地一齊返學,
lunch個陣我同big lin,dyc,shan,mei and 嬸一齊食呀!我仲同嬸講咗好多無聊野。
I.S堂又自修,所似就同D人玩Hamburger,Ture or daring.
放學同林啦餅啦E啦一齊放。
然後比餅呃咗送佢返歸
再然後就去補習