各位,過埋今晚就正式開學啦!
話咁快我又要升上中三,又點害怕呀!
今日,我同小學同學去BBQ到黃昏的時侯,我就同婷去元朗,
望住當時的夕陽我覺得美麗如畫,對婷嘆息著這已是在暑假最後的夕陽了!
明天開始+油+油+油+油+油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!