| LAIWC : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| 2010-03-22 |
分類: 未分類 |
今日,我去chior比賽
輸咗比DGS,HY,etc
好傷心呀
我地練咗好耐
我一上到台,
勁緊張,
然後望著指揮
心情就舒服多了解到^^
我發覺指揮對一隊合唱團好重要
沒咗佢就好似沒咗一個leader
全隊人都會變到無肋
當然唔少得教我地唱歌的老師
她所付出的心機和時間都比我們多
真的要多謝她呀
還有我們的團員
LKL is the Best ! ! !
yo! yo!
|
|
|
運吉:D laughing.laughing.la----ughing:p
|
|
|
grus 於 2010-03-26 09:19 PM 發表:
never give!
|
|
|
|