今天放學後跟你去了MK逛.....我發覺原來我反而頗喜歡跟你在某處角落一起坐下面對面的感覺: )
有時好似之前幾日咁.....起一個無咩人既公園坐...感覺多好: )
在MK時 , 聽到你話肚好唔舒服 , 又咬親個嘴 ,卻有一點點心痛既FEEL : )
回家時 , 突然有一種好唔捨得你既感覺....好想自私一點....留多你一陣: )
有時我覺得我真係好鐘2跟你一起既感覺: )