原諒我咁樣罵你……我只係想你哄下我,關懷下我……我壓抑得自已好辛苦,只希望可以有個可以聽我發泄既人,只想你可以好好地哄返我,我唔想成日一副冷漠咁既樣,唔想成日都扮堅強,想扮下小女人,想好似人地咁樣,鍾意笑就笑,鍾意喊就喊……無區無促、自由自在咁放縱自已,好好咁宣泄一下,你明白嘛?我扮開朗、扮堅強左十幾年,我真係想放低自已既面具嫁……你願意幫我摘下呢副面具嘛?