有少少少少時間...就用依幾分鐘打一句野吧......
就算點都好......我深信我地係打風都打唔甩既......相信我吧 ! 我唔會離開你...更加唔會忘記你 !
人地一年無見一年能夠維繫到....點解我地唔得 ?! 就算去到最壞既情況.....我都會等你....直至到你唔要我為止: )