多謝你,多謝你既特製藥水、多謝你既陪伴、多謝你既等待、多謝你既心思、多謝你既禮物、多謝你既關心、多謝你既呵護、多謝你俾我既開心回憶……=]
你當我唔知你心裡想D咩啊?鬼唔知啊……把口叫我唔去,其實就超想我去……不過我唔怪你!因為我自已都想去!哈哈哈!=]
你啊!真係傻到無人有啊!知道我鍾意TWEETY,為左令我開心,竟然去BUY個咁貴既汽球!唔洗嫁!我鍾意姐!但唔一定要擁有嫁嘛!知嘛!?多謝你週街走去HELP我搵FD既禮物同搵野去換禮物俾我!多謝你!=]
其實我都想食完野後再陪你嫁!但真係太夜喇……我又累……所以先唔肯陪你!下次一定會陪你嫁我!對唔住啊!=[
多謝你俾左個我人生中第一個咁難忘既情人節我啊!你俾我既禮物……我一定會好好咁KEEP住佢嫁!=]傻仔!仲有啊!等我啊!(PS:唔洗理佢既意思,只要記住等一樣野就得嫁喇!)=]
|