LAKP
暱稱: kai
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-03
2011-02-14
2011-02-11
2011-02-07
2011-02-01
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 94
今日人氣: 18
累積人氣: 660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


2010-02-23 分類: 未分類

你打左篇野咁耐 , 我都未好好回應你......

 

講真 , 你又唔係真係成日hurt 到我既: ) 不過呢 , 你咁樣玩呢...搞到我有點胡思亂想 : )

仲有你都唔係對我好衰啫...其實好好呀- -..至少我覺得la...人總有心情吧 , 總有心情唔好既時間....

我都有對你講過晦氣既說話啦其實 .....不要那麼在意吧 : )

 

無盡到gf 既責任 ? gf 有咩責任架 , 其實我都想知 起你心目中 , 點先叫盡責既gf 呢 ?? 

其實不需要刻意將甜言蜜語格硬說出口 , 知嗎 ? 表現最真實既自己已經足夠....不要刻意去改變自己

你點樣冷漠呢...? 邊方面表現冷漠呀 . 傻妹......都唔係丫其實~

 

不過我最睇唔明既係....咩唔慣起條街度咁 ....起條街度點樣 - -?

 

 

我又咁睇既 , 2個人一齊最緊要既係相處.....講拍拖依樣野 , 大家都係0經驗 ......我有時跟你相處 , 我都唔知應該點做....

好似情人節...d人都話要買d野送比你....我都唔知可以買乜 ?  我一樣都係唔識.....

214 , 我想送個tweety 比你 , 但係o個一刻 , 我有一種感覺 , 係我唔夠膽 = ="   想比個surprise 比你都要膽...真係笑死人-__-"

 

雖然 , 有時係咁比你串 , 我都真係幾無奈- -"  不過唔緊要la...無所謂喎~...當train 下我loXD

比著從前既我 , 就因為自尊問題 , 唔抵得人地咁踩自己....我都要學習下 take it easy!

 

有時我又覺得 , 靜靜地望下你個樣 , 我都已經覺得好開心.....講真的!  開心同難忘既回憶係大家既...無話邊個比邊個架ma

況且 , 你年宵出泥已經比到好大既surprise 我喇 !  我之前仲諗 , 如果你都可以泥就好la...點知你真係有泥: )))   跟你一起已經好快樂架la

 

你是一個稱職既女朋友 , 你比起好多人都好得多了......你又識整野食la , 又好識得遷就人 , 又一d 都唔麻煩 , 個樣又得意 : )

especially 你著住PE衫 同 校服 , 真係襯絕 !

 

仲有一樣野我想講既 , 好多時 , 我都覺得你好易自責 , 成日都講對唔住....我都好怕你咁樣呀: ) 答應我...不要再係咁LA : )






訪客留言 (返回 LAKP 的日誌)


LAKP 於 2010-02-23 06:26 AM 發表:
儘量喇……哈哈哈!你等住來啊!我一定要俾到好既回憶你嫁!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]