遲來的生日蛋糕~ 多謝你既生日蛋糕.....我講實話吧....依個cake 呢
d味道都ok既...haha 不過呢 , 我就覺得個餅底麻麻la : )
但係呢...整体泥講呢 . 都幾好食啦 haha 多謝你呀 ! : ) MY DEAR!