老實講啊……琴日係龍翔行完百佳之後,我真係有生到氣嫁……因為我真係無咁樣想過!我都有為你暗暗感到唔抵,唔高興……俾你咁樣誤會法,個感覺真係唔好!個一刻真係有想喊出來既衝動嫁!不過見到你個衰樣之後,我又生唔落氣……成日都俾你搞到笑!=]下次真係要狠下心腸先得!=]
好耐無同你聊天同玩喇……琴晚真係好輕鬆,好開心……=]都唔知仲有無咁既機會呢?=]元宵節快樂啊!=]