原來,3個月係咁快就過嫁……多謝你俾左咁多開心既回憶我!手指公既禮物係咪好有創意呢?哈哈哈!一定要好好咁KEEP住喔!唔準洗手嫁!希望我地仲有好多個6喇!你知我講乜嫁嘛?都就來要走嫁喇我……開始有D好唔捨得你添!=]{我不去找你;並不代表我不在意你!我不會常常對你撒嬌;並不代表我不喜歡你!我不常常跟你說;我愛你!;並不代表我不愛你!有時候真的會很想念你..有時候會記不起你..並不代表我不喜歡你!}知道嘛?=]應承你!我以後都唔會成日自責嫁喇!不過!你有野一定要同我講嫁喎!唔準話無!OK?