3 MOUTH喇我地2個!時間真係過得好快喔!3 MOUTH以來,都未同你講過我心底入面既一個話:邦,我好愛你啊!PONG,I LOVE YOU SO MUCH啊!=]學多D2文3語,同時用中英文同你講!學你咁講,所有[儘]大不言中!所以我都唔多講喇!你會聽到我既心底嘛?=]