哈哈哈哈哈!終於明白左我睇唔到你打BLOG既感受喇嘛?!琴日早上,我一起身就即刻打開電腦睇BLOG,以為會有驚喜等緊我,點知……到我放工喇,我又即刻打開電腦來睇,結果……咁你唔打,我咪唔打囉!因為你前日既一個SMS,搞到我琴日心情超靚啊!原本仲想繼續訓埋落去,但一睇到你既SMS後,我成個人即刻精神哂!!!XD雖然琴日你無陪我渡過我地既半年,但我都唔會怪你既!只要你仲記得就得嫁喇!!!原本今日放假,仲想同你出街,但我又為食,食哂D錢,搞到得幾蚊係手,所以今日又無約到你出街……=[9:00幾起身,我即刻打電話俾你喇!雖然都知你仲係訓緊,但我真係好想同你聊天喔!唔通就只係因為過左6/7,所以就無哂感覺咩,我直到而家都仲係希望可以同你一齊補祝返我地既第一個年啊!!!
雖然,你有時講既野真係會令我心煩,不過我知你都係關心我姐……有個咁好既BF,難道我仲想求更多既野咩?有時你係會悶D,無乜情趣,會搞到我無乜MOOD咁,不過可以同你一齊,我都已經覺得好滿足嫁喇!唯一既唔滿足,就係時間過得太快喇!!!><希望可以同你耐D一齊落去喇!!!我會好好咁珍惜呢個成日俾我蝦既小男孩嫁喇!!!XD好好捉緊你,唔輕易放你走!!!=]講埋句我堅持死都唔講既野喇!!!但唔好當真喎!當報答你咁樣同我講炸!!!XD
LOVE U MY BABY!!!
|