有時候...同你相處難免有d坳giu......就頭先件事去睇.....係我誤會左你既....
但係頭先睇番個傾計既語氣....咁我第一刻既感覺真係唔覺得你似講笑ma"
加上我心情有d 煩躁..............係我屈左你既"" sorry"
但我當時既感覺真係咁" .......我屈左你.....令你受委屈" sorry"