LCY930 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
去左海洋公園
…… ……
今日好鬼死熱&曬!
我地一早就同左我牙爺&我姑媽&我姑長去海洋公園...
都冇咩野玩到!
我睇左..水母館啦!海洋館同海洋戲場炸
同埋我正系玩左一樣機動遊戲..就系飛天鞦韆..唉!
果時想同你地去..最衰牙爸牙媽吾比啦!唉!@/\@