| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 6 月 1 日 星期日  |
| 2008-06-01 |
分類: 未分類 |
討厭考試-___- 
今日成日係屋企,,,
扮溫書+抄功課a_a
無野想打-3-
我要cM=]]`
|
|
|
盈 妹]] 於 2008-06-04 07:55 PM 發表:
|
網主回覆
我打已經好好/3\ Posted at 2008-06-04 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
RkHin 於 2008-06-03 06:06 PM 發表:
- -你個背景音樂係咪鈴聲黎- - - -你的生活,,真無樂趣幾句koo=]]
|
網主回覆
你打blog打好長a0a? Posted at 2008-06-03 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MiShan 於 2008-06-02 04:52 PM 發表:
|
|
|
-x-講了你一定串我' 於 2008-06-02 04:23 PM 發表:
|
網主回覆
你不講我也知道你是誰._. Posted at 2008-06-04 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
都話左你係衰仔架啦~.~,,抄功課@@..又唔認xd CMMMMMM一大舊
|
網主回覆
我乖仔黎=]] Posted at 2008-06-03 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aL0hA 於 2008-06-01 09:38 PM 發表:
|
網主回覆
下次先打長d xd Posted at 2008-06-03 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|