| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 7 日 星期六  |
| 2008-06-07 |
分類: 未分類 |
朝早10點幾無啦啦比雷聲 嘈醒左-口-"
起身先知原來果陣黑雨-3-'''
星期4,5又唔黑-_-灰
起身打左陣機就溫書-[]-真乖仔
溫到而家
愈黎愈覺得自己好乖仔a0a
之後牙媽整左粽 食@@"正耶*a_a=]
跟住繼續溫溫溫,,,
悶/3\
CM\口/
|
|
|
Kc大人<簡稱令仔> 於 2008-06-10 09:46 PM 發表:
都唔似屎既....不過唔多似係 <種> ...... 起碼同我食開個 D 唔同樣 = = 我食個 D 係 4方錐體 a_A 諗起都想食 >.< 食番隻先 ~~~~
|
網主回覆
你的眼睛有問題._." Posted at 2008-06-09 08:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ... Posted at 2008-06-08 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Nie 於 2008-06-08 10:26 AM 發表:
|
網主回覆
THZ,,, Posted at 2008-06-08 01:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aL0hA 於 2008-06-07 08:55 PM 發表:
吓... 似雞脾多D WOR =3= 你會溫書A_A? 一分鐘呀?! XD
|
網主回覆
今日2點幾溫到而家啦-3-
唔計食飯,,, Posted at 2008-06-07 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
聰明,,,
見你咁聰明 請你食  Posted at 2008-06-07 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點睇都唔似係雞脾-_-
想像力真好=]] Posted at 2008-06-07 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
禧=] 於 2008-06-07 05:49 PM 發表:
cm尼-3-'' 咁耐都好似未留過cm比你-3-''
|
|
|