今日下午去左街 01:20 係藍田地鐵站等尹倩` 等左佢40 mins 佢先死出黎. 好想兜巴車埋去* 但係佢係我個 fd`唔可以咁做啊' 去到公園又冇野玩` 兩條友. Be哥又未落得黎 03:00 係Be哥屋企樓下等阿馮阿恩` 等左20mins佢地黎到` 諗住行去匯景*) 點知Be哥又落左黎 阿馮佢地煩住哂*尹倩又幫哂佢地. 唉*根住我叫左尹倩條xb黎 阿馮又話去匯景 搞到我比人鬧 最後我地去左匯景花園玩` 玩到06:00先走` 今日真係黑仔- -