| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 13 日 星期二  |  |
| 加油! |

| |
|
今朝約左詩、熊貓、KC
後尾見唔到熊貓
去左車尾搵KC
點知傻溫都係度
番到學校考英文作文
跟住中文
放左學之後同左熊貓仔、詩一齊
我同熊貓去左洗眼鏡
等緊個時我地去左seven
終於搵到上次駱駱俾我地食個隻糖啦!!!
超happy ar~
跟住買左d野
返到屋企同詩傾電話
我地出左去食lunch
後尾冇食野
去左行,,
之後返左屋企
返到黎又同佢傾電話
好爽!!
|
|
刊登時間︰2006-06-13 02:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 55 | »
|