今日考中作&英文...好驚呀!!!但係爛口朱一比卷,先知到原來係超易既...有一粒鐘..我用左半粒鐘就Do完啦!之後半粒鐘訓左zZzZzZz!!!到第2科la!!!係English呀!!!聽Ms Lui講閱讀理解兩篇都好難!!!但係到我做既時候...原來係同D小學三年級既卷差唔多姐...><重以為有幾難Tim!!!