番埋今日就放假lu~好野^^可惜今日又係大日子=0=""你地明嫁啦,做p肥呀.
今日又係最尾幾分鐘先番到...點知都係比人捉去做p肥a_a仲要掉左我去守3f tim....
我f.2嫁ja wo= =唔好玩啦~但係最後都係要守.....第一日守你地班就要我啤鳩你..仲要唔救我啤!?
好心你啦f.3既哥哥....你大嫁啦乘d啦,唔好要我啤你啦~~~~~守完班就番番上去~
今日老陳都係無番,第一堂係中文:訓覺訓唔著=0=""
英文:test....唔識呀.....呢次死緊啦
數學:又係比左張題目我地,但係我地地都係無計...^^
PE:打左一陣籃球就坐左係度,之後又打多一陣就去左禮堂...
週會:=上學期成績頒獎典禮,我拎體育科第一...唉..唔知點咁
放學去左M記搵老婆仔^^之後坐到六點幾就送老婆仔搭車lu~點知送果時無啦啦見到一個人= 0 =
o左...送完老婆仔就番屋企lu~
今日係咁多,唔打啦88
---------------------------------------------------------------------------------------
今日好開心呀~^^
|