好耐無打啦,今日終於打返~
今日一起身,隻眼打唔開wo=0= 之後返到去又要做prefect,心諗呢次大單啦...
早會守班果時一路望住地下...守完就啦啦聲咁上返去lu~
之後早讀,讀完就上第一堂~
第一堂數學:係咁係度暗機= =唔識暗....
音樂:無聊到爆炸.....
IS:訓覺......
中文:改測試改成堂=0=""唔駛呀?
英文:MR.Rubbish上...成班係度作反~開心到死
放學去左借甲,之後叫呀富拎去我度等我,我就同彬去左佢屋企拎埋另一件,拎完就去我屋企lu~
有龍,任風,富,琛,彬同葉子黎左,之後我地就上左天台"清潔"一下=0=
之後我地就開始lu~唔記得晒邊個打邊個= =""""不過同彬打果時比佢打中左三次個頭,一次條頸~爽!!
之後七點幾就走lu,去左輝王到食野,食完就走lu~
今日係咁多,88
----------------------------------------------------------------------------------
對不起,我配你不起
|