Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 10
累積人氣: 2236
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


終於都返學lu...=3= 分類: 未分類

好耐無打qooza了~今日開始決定打返....講返今日先~

琴晚訓唔著=3=之後到左三點幾先訓,今朝起身超眼訓~

但點知今日返到學校既時間比平時早wo~仲可以傾兩句tim^^

之後上到去就收功課,收完就早讀,個個都係度訓覺,之後呀sir過黎拍醒左我地~

諗著佢小硬我地嫁啦,點知佢無wo@@"可能今日係第一日,所以無小到我地~

之後上第一堂普通話:屌...比個king kong sir小...講兩句姐,唔駛咁呀??仆街...

                     英文:做dictation改正加掉位....我被掉到一個無人既小島=0=""頂...想問下功課都問唔到啦..玩野咩??

                       DT:又係係度做埋d無聊既野,但係無聊得黎又唔係幾識做嫁wo=3="

                     社會:係度訓覺^^"

                     科學:聽書加做作業加傾計~科學堂係最正既!

放學返左屋企拎3練波....今日小息果時軒哥無啦啦講要練波= ="佢話佢都係今日先知,我o左"

返到學校果時都4點7lu~練到6點半左右收場走人,去左補習-v-唔想補呀....

死死地氣補到8點就去左盈豐食飯,食完就返屋企lu~

今日係咁多~唔打啦88

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好耐無打過籃球lu~聽日一定要打返場先得-3-

 






訪客留言 (返回 LEMONTEA1993 的日誌)


W!nG Lam 於 2007-02-27 04:50 PM 發表:
我到好想打返波aR!!!
= =''''嗚,,好耐冇打過了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]