今日踏單車返學果時突然有隻狗仔係個灣位度衝左出黎=0=""
好在撞唔到佢,但係我黎"dup"到架車起晒尾...好在我技術好a"a無咩事~之後就繼續行lu
返到去原來要做prefect= =""小...又要守f.3...玩野咩??又要同人鬥啤=0=
守完班就上返去收功課加早讀,之後就上堂lu~
第一堂電腦:成堂係度做Excel.....攸完之後訓左陣~
英文:又作反了~e家既英文堂再唔係女王話事了^u^
數學:成堂係度暗計數機=0=""都唔駛用腦既.....
中史:係度對作業加問書...個碧姐問左一條問題成班都唔識,之後佢仲罰我地全班wo...on撚鳩鳩咁..返屋企食蕉啦你
中文:成堂傾計^^
放學去左禮堂出面睇左一陣舞獅~之後就返左屋企....之後呀笙打比我問我出唔出黎打波,我就話好~跟住就出左去健新
打到7點就返屋企lu~
今日係咁多,唔打啦88
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
= =w=v=3=@=
|