今日係星期五,唔駛講都知我要做咩啦...啱左...就係prefect啦=0=""
今日都無咩好講,上堂d野唔講lu,講班際d野先~
今日一放學就去左呀富屋企換3,一上到去見到幾個TTC既女仔係度=0="我心諗,有無入錯屋呀
之後就換3,換完就去左七人lu,之後等左一陣tiger生終於都黎左啦...=0=""""
之後比賽開始,第一場係A班對C班...唔駛講~緊係C班贏啦係唔係先?
之後我地就對D班,我地射左五六球,都有三足入,都算勁啦~^^不過D班都有一足勁射,可惜比我擋左啦...呵呵呵
之後我地就對C班,諗住係打吡戰,點知我地既然入左佢三球@@"一開頭仲諗住要射9碼tim~好在姐
不過佢地都入左一球,但係果球明明係出左界先既...tiger生真係...算啦,我地都贏左啦,果球當送比人啦~
之後我地去左M記"興"祝~食完就去左田敦個公園度玩,玩到八點左右就走lu~
今日真係開心~又多塊金=0=
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|