倒數5日就係第2場學界喇....好緊張呀...上場21號個日嬴左31:26..好開心呀
希望下一場對廠商會都嬴喇......
今朝早返左學校數學輔導...好無聊呀...全部都好易呀...都唔知返黎做咩!?
寧願唔返喇=.=''