朝早同細b, 婷姐, 江LAY , 羅拉 , 粟子 ,蔡雨桐 去左食自助餐 ...
食左勁多野呀=口= 食到我真係嘔左出黎=.=
食完去左9龍塘接angel ..
跟住係九龍灣運吉=.=那個死人乜9淘大商場==
最尾還是回了APM ... 睇6點15分果場
睇鬼上頭 .. X佢XY .. 好恐怖呀 都話唔睇嫁LA =.=妖
睇完逛左陣 , 去KFC食左DD野就返家喇 ...
講得咁鬼死串嫁 .. 搞到我EE哦哦 ... 要睇世貿呀~GOGOGO~~