點解個天要咁對我丫..好辛苦丫
你放過我啦~~
琴日係school發燒,成個下午都沒上過堂,係下面好悶...
等到放學,上去課室羅野**返屋企(大教訓)
返到去係咁肚痛,,但係都招訓
之後起身食飯同睇最美麗的第七天"'
同埋佢地個主題曲超好聽_搞到我係到哭,,好感人
我玩左一圳又訓過