今日真係黑仔...都唔想題
返到去..真係好累
一開始考英文...驚唔合格
好想快d完左個中4
中午之後考電腦又死多一科
完全咩都唔想諗...好唔開心
上車車返屋企...
我今日都無心情出街...河馬叫我出黎都冇去
----------------------------------------------------
今日係同rocky分手既一天..感覺真係唔同
我真係好錯...
你恨我都係岩既...成日呃你..我都唔想
有d野無左??可惜無得返轉頭..
一次又一次令你傷心~sorry
原來離開 才能令我尋找快樂
|