今日好o咀攞..
對鞋今日第一日落地..
點知..就爛左..我o哂咀..
最後多得d&t個明叔..
借支AA比我用..唔該哂..
歷史堂..
係變態女人工作的時間..
講真..佢真係好串咀..
成日串我地班廢..其實..
佢個班都唔差姐..
今日..佢又比D超.......
超.......悶o既"鄭和下西洋"
比我地睇..哇..真係好睇到..
訓教..
maths..唔得去邊..
今日李有春留佩到7:00..
咁我同芬咪等到佢放攞..
SO..7:10先走..好餓呀..
好彩唔係好多功課..
如果唔係..我真係唔洗訓..
今晚早D訓..10:58..bye
|